• BEZPIECZNYCH WAKACJI

• Wszystkim uczniom życzymy szczęśliwych, udanych a przede wszystkim bezpiecznych wakacji oraz my mamy nadzieję, że tegoroczny letni wypoczynek będzie czasem zasłużonego wytchnienia.

• Zakończenie roku szkolnego 2022/2023

• Serdecznie zapraszamy na uroczyste zakończenie roku szkolnego 2022/2023.

8:00 - Msza Św. w kościele,

9:00 - zakończenie Szkoły Podstawowej na sali gimnastycznej,

10:00 - Szkoła Branżowa i Technikum na sali gimnastycznej,

10:30 - wszystkie odwozy.

Rada Pedagogiczna

• Zakończenie realizacji Międzynarodowego Projektu Edukacyjnego „Z kulturą mi do twarzy”

• Od 3 października 2022r.do 7 czerwca 2023r. klasa IVB z Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Jadowie, realizowała zadania pochodzące z Międzynarodowego Projektu Edukacyjnego „Z kulturą mi do twarzy”, który za zgodą pomysłodawczyni i autorki projektu Pani Pauliny Marcysiak, wprowadziliśmy w naszej klasie jako innowację pedagogiczną. Organizatorem projektu było Przedszkole Niepubliczne „Piastuś” w Inowrocławiu, a głównym celem - wprowadzanie uczniów w świat wartości, w tym ofiarności, współpracy, solidarności, patriotyzmu i szacunku dla tradycji.

Uczniowie ochoczo, z zapałem i rzetelnie podejmowali się zadań, jakie przygotowały organizatorki projektu. Łącznie wykonali 24 zadania. Wśród nich były między innymi takie: „W magicznym świecie dźwięków”, „Kodeks dobrego zachowania”, „Młodsi starszym pomagają”, „ Dawno, dawno temu, za górami…”, „Dzień wspomnień i zadumy”, „ Chińskie wachlarze”, „Kupon na dobry dzień”, „Siła bajek”, „Jesteśmy tacy sami”, „Mali i duzi architekci”, „W krainie legend”, „Hejtowi powiedz nie”, „Zieleń w piosence”, „Będę aktorem”, „Cztery wielkie wynalazki”, „Sny Andersena”, „Spotkania z muzyką”, „Zabawy z piłką” i wiele innych.

Wszystkie zadania były interesujące, rozbudzały kreatywność i pobudzały do wykorzystywania nabytej już wcześniej wiedzy.

Uczniowie po oficjalnym wręczeniu pamiątkowych certyfikatów, już zdeklarowali chęć udziału w kolejnej edycji projektu, ale to dopiero po zasłużonym odpoczynku, który zbliża się do nas wielkimi krokami.

Marta Grotkowska

• Wycieczka do „Racuchowego mini Zoo” w Postoliskach

• 12 czerwca 2023 roku klasy I i II ZSP w Jadowie pojechały na wycieczkę do „ Racuchowego mini Zoo” w Postoliskach. Działo się bardzo dużo. Dzieci karmiły, przytulały i bawiły się ze zwierzakami. Była też jazda na koniu i wspaniała zabawa na ogromnym dmuchańcu. Na koniec dzieci zjadły pyszne kiełbaski. Przebywanie między zwierzętami pozostawiło niezapomniane wrażenia wśród naszych uczniów. Zdecydowaliśmy, że jeszcze tam kiedyś pojedziemy.

Helena Kozłowska, Agnieszka Nieciecka

• Wycieczka klas trzecich w Góry Świętokrzyskie

• W piątek 9 czerwca 2023 r. uczniowie klas trzecich wraz z rodzicami i księdzem proboszczem udali się na pielgrzymkę dziękczynną za I Komunię Świętą do Sanktuarium Relikwii Drzewa Krzyża Świętego w Górach Świętokrzyskich. Wejście na Łysą Górę wymagało dużo siły i dobrej kondycji zarówno od małych jak i od dużych. Po wejściu na szczyt pani przewodnik opowiedziała nam historię klasztoru i sanktuarium, następnie zwiedziliśmy krypty i weszliśmy na wieżę kościoła pokonując ponad 200 schodków. O godzinie 12.00 uczestniczyliśmy we Mszy Świętej, po której zjedliśmy pyszny obiad. Pełni energii udaliśmy się w kierunku platformy widokowej, z której podziwialiśmy gołoborza i całą okolicę.

Dziękujemy pani Grażynie Krzyckiej Łoń i pani Patrycji Dzięcioł za zorganizowanie tak wspaniałej wycieczki.

Małgorzata Fiszer-Suchocka

• Konkurs przyrodniczy „Jak pomagamy zwierzętom?”

• 2 czerwca 2023r. pamiątkowe dyplomy oraz upominki otrzymali uczniowie ZSP w Jadowie, którzy wzięli udział w konkursie przyrodniczym pt. „Jak pomagamy zwierzętom?”, zorganizowanym przez P. Iwonę Dobosz oraz P. Martę Grotkowską. Uczestnicy konkursu, z pomocą dorosłych, wykonali budki lęgowe dla ptaków i domki dla owadów.

A tak przedstawiają się poszczególne miejsca:

I miejsce - Iga Woźniak kl. V;

II miejsce - Lena Nurzyńska kl. IVB i Jan Grotkowski, kl. VIA;

III miejsce - Nina Andrasik, kl. IVA i Franciszek Rudziński, kl. VIB;

Gratulujemy!

Marta Grotkowska, Iwona Dobosz

• DZIEŃ DZIECKA  kl. I – VIII

• Zajęcia sportowo – profilaktyczne

30 maja 2023 r.  obchodziliśmy w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Jadowie jeden z najważniejszych i najwspanialszych dni w roku – Dzień Dziecka! Na uczniów klas I – VIII czekało wiele atrakcji: min.: dmuchańce, zjeżdżalnie, plac zabaw Rekin, wielkie bańki, chusty Klanzy, kolorowe tunele. Uczniowie uczestniczyli w zabawach, zawodach sportowo – profilaktycznych przygotowanych przez animatorów z „Lecimy w kulki”. Wielkim zainteresowaniem cieszyło się również malowanie twarzy, tatuaże i malowanie na folii. Dużą niespodzianą była również ufundowana przez Radę Rodziców wata cukrowa i popcorn. Dzieci chętnie zaprezentowały swoje talenty podczas „karaoke” – zaśpiewały ulubione piosenki. Jedną z atrakcji tego dnia był również słodki poczęstunek – pyszne ciasta, przygotowane przez  Rodziców z każdej klasy. Dziękujemy Dyrekcji, Radzie Rodziców, całemu Gronu Pedagogicznemu oraz obsłudze szkoły ZSP w Jadowie za organizację atrakcji, które sprawiły radość dzieciom i wywołały uśmiech na ich twarzach.

To był dzień pełen wrażeń, czekamy już na kolejny Dzień Dziecka za rok.